THLE.jpg (18700 bytes)

  


 

Back Up Next

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ON LINE ΠΩΛΗΣΕΩΝ

 

 

Κωδικός

Τίτλος - Περιγραφή

Νομός

28

ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Ο.Τ.Α.

28.08

Ν. ΙΟΥ

Περιοχή

 

ΧΩΡΑ ΙΟΥ

Θεματικό Πεδίο

5

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Θεματική Ενότητα

5.3.1

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

  

Διάρκεια  (σε ώρες)

Θεωρία

140

Πρακτική

160

Σύνολο

300

Κατηγορία καταρτιζομένων

ΑΝΕΡΓΟΙ – ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ - ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ

Αριθμός καταρτιζομένων

20

Εκπαιδευτικό επίπεδο

ΔΕ

  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ  ΜΜΕ ΣΤΗ ΝΕΑ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING ΈΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ – Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ Η/Υ WINDOWS ΧΡ

ΧΡΗΣΗ INTERNET

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΟΜΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ

ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΣΧΕΣΙΑΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ACCESS

ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ DATABASE MARKETING (DBM) /

ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΡΧΕΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ

ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ-ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ INTERNET – ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ – ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ